top of page

VÅRE BESTILLINGSVILKÅR

 

Les omhyggelig våre 24-timers avbestillingspolicy!

 

 

For å kunne få studentrabatt må du:

Være fulltidsstudent på videregående eller høyere utdanning i Norge.

Vis gyldig fornyet studentkort med bilde, studentbevis i telefon app.
Fremvise gyldig studentbevis i kassen ved betaling. Hvis du ikke rapporterer det eller du ikke har gyldig bevis, mister du berettigelsen til rabatten.

Ankomst i gyldighetsperioden,mandag til fredag, ikke lørdager. mellom kl. 10:00 - 14:00

Aldersbegrensninger: 
Registrer på behandlinger fra 18 år.
Personer under 18 år er akseptert ledsaget av foreldre eller deres skriftlige tillatelse.

 

Bestilling av time
Bestilling av time gjøres gjennom vårt onlinebooking system og har en avbestilling grense på 24 timer.
Ved opptak er kundenen ansvarlig for at de korrekte dataene er oppgitt (navn, etternavn, adresse, telefon,epost) og er i samsvar med våre vilkår.

 

Bestilling mindre enn 24 timer før avtalt time

Kunden har 1 time til å skrive en SMS til tel. 45806875 eller mejl til beautypointhudpleie@gmail.com om feilaktig bestilling.

Vil du bli fakturert for full pris av det du har bestilt.

 

Avbestille time
Timer bestilt på vår nettbooking må avbestilles på nettbookingen innen 24 timer. Bestilling  skal avbestilles  til tel. 45806875 eller epost til beautypointhudpleie@gmail.com.
Beskjed på telefonsvarer, Instagram eller Facebook er ikke gyldig avbestilling.

24 timers avbestillingspolicy
Avbestilling må skje senest 24 timer før avtalt tid. Hvis du avbestiller mindre enn 24 timer før vil du bli fakturert for full pris av det du har bestilt.

I henhold til norsk lov,les her: https://www.forbrukerradet.no/forside/varer-og-tjenester/frisor/

Ved betalingsunnlatelse av utsendt faktura vil denne bli videresendt til inkasso for innkreving jmfr, norsk lovgiving.

Sykdom
Hvis du avbestiller mindre enn 24 timer før avtalt time pga. sykdom (gjelder COVID) og ikke kan vise til legedokumentasjon må du fortsatt betale for bestilt behandling.

Hvis du blir forsinket til bestilt time
Gi beskjed så fort som mulig om du blir forsinket. Det kan hende at det ikke blir nok tid til at behandlingen kan gjennomføres, eller at den kun blir delvis gjennomført. Kunden må likevel betale for timen i sin helhet, uansett hva som har forårsaket kundens forsinkelse. Beregn god tid i trafikken! Hvis kunden er mer enn 15 min forsinket uten å ha gitt beskjed kan timen gå videre til en annen kunde.

Endring av time mindre enn 24 timer før
Hvis du bytter bestilt behandling mot en annen behandling som koster mindre enn først avtalt behandling må du fortsatt betale for den første behandlingen. Det samme gjelder dersom du har bestilt flere antall behandlinger, men ikke ønsker å gjennomføre alle behandlingene, da må en likevel betale for alle behandlingene.

Vi har ikke WIFI tjeneste for klinikk kunder.

bottom of page